
The BusinessGames is bedacht door Patricia Heemskerk.
Ontstaan vanuit ruim 30 jaar (interim) werkervaring binnen
marketing en fondsenwerving. Tijdens het werken kwam zij er
achter dat de marketinguitingen steeds meer op elkaar zijn gaan
lijken. Tijd om weer originele en unieke campagnes en proposities
te bedenken. The BusinessGames helpen je daarbij.
The BusinessGames is bedacht door Patricia Heemskerk. Ontstaan vanuit ruim 30 jaar (interim) werkervaring binnen marketing en fondsenwerving. Tijdens het werken kwam zij er achter dat de marketinguitingen steeds meer op elkaar zijn gaan lijken. Tijd om weer originele en unieke campagnes en proposities te bedenken. The BusinessGames helpen je daarbij.
Hoi, ik ben Patricia Heemskerk en headgamer en bedenker van The BusinessGames. De afgelopen 30 jaar heb ik voor 40+ organisaties en goede doelen mogen werken. Ik heb een passie voor alles wat met marketing, customer experience en behavioural design te maken heeft. Twintig jaar geleden werd ik door mijn gehandicapte zoon geforceerd anders te denken en nieuwe wegen te vinden. Een mooie ontdekkingsreis die ik zowel privé als in mijn werk toepas. Deze manier van denken is de start van The BusinessGames geweest.
ervaring
"Bij mij staat de klant centraal in de gewenste oplossingen."
Op die manier ontstaat een win-win voor klant en organisatie. In de afgelopen jaren heeft Patricia opgedaan ervaring in telecom, onderwijs, finance, travel, loterijen, energie, goede doelen en retail. Patricia is gecertificeerd CX professional, Licensed friend van 23plusone en NIMA gecertificeerd.
Patricia's klanten...
Merijn de Jong, Head of Fundraising & Communications over The FundraisingGame