Over The BusinessGames

The BusinessGames is bedacht door Patricia Heemskerk.
Ontstaan vanuit ruim 30 jaar (interim) werkervaring binnen
marketing en fondsenwerving. Tijdens het werken kwam zij er

achter dat de marketinguitingen steeds meer op elkaar zijn gaan
lijken. Tijd om weer originele en unieke campagnes en proposities
te bedenken. The BusinessGames helpen je daarbij. 

The BusinessGames is bedacht door Patricia Heemskerk.  Ontstaan vanuit ruim 30 jaar (interim) werkervaring binnen marketing en fondsenwerving. Tijdens het werken kwam zij er achter dat de marketinguitingen steeds meer op elkaar zijn gaan lijken. Tijd om weer originele en unieke campagnes en proposities te bedenken. The BusinessGames helpen je daarbij. 

Hoi, ik ben Patricia Heemskerk en headgamer en bedenker van The BusinessGames. De afgelopen 30 jaar heb ik voor 40+ organisaties en goede doelen mogen werken. Ik heb een passie voor alles wat met marketing, customer experience en behavioural design te maken heeft. Twintig jaar geleden werd ik door mijn gehandicapte zoon geforceerd anders te denken en nieuwe wegen te vinden. Een mooie ontdekkingsreis die ik zowel privé als in mijn werk toepas. Deze manier van denken is de start van The BusinessGames geweest. 

30+

ervaring

40+
tevreden klanten
100+
campagnes

"Bij mij staat de klant centraal in de gewenste oplossingen."

 Op die manier ontstaat een win-win voor klant en organisatie. In de afgelopen jaren heeft Patricia opgedaan ervaring in telecom, onderwijs, finance, travel, loterijen, energie, goede doelen en retail. Patricia is gecertificeerd CX professional, Licensed friend van 23plusone en NIMA gecertificeerd.

Patricia's klanten...

These slides will be slide-able on the live version of your page!

Merijn de Jong, Head of Fundraising & Communications over The FundraisingGame

Wij hebben met ons team Fondsenwerving en Communicatie The FundraisingGame gespeeld. Het is een geweldige manier om weer eens buiten de gebaande paden te denken. Zo kwamen we niet alleen op ideeën voor nieuwe campagnes, maar ook op ideeën om onze bestaande communicatie te verbeteren. Een aanrader voor alle fondsenwervers die hun creativiteit aan willen boren.
Ms. Nameless
Add Your Stars
Hanneke Warrink, Senior Fundraiser @ Cordaid over Patricia
Patricia en mijn weg hebben elkaar vaker doorkruist. maar in het actieteam van Giro555 kwam dit tot een concrete samenwerking. Voor mij een prettige samenwerking; patricia kan goed projecten in banen leiden en praktisch concreet blijven. Daarnaast heeft ze een hele positieve instelling waardoor ze mensen mee kan nemen in haar enthousiasme. Een ongebreidelde energie is wat je ziet en wat je krijgt. Dat heeft een positieve invloed op het team. Patricia is een goede netwerker en staat open voor kennis van anderen. Ik hoop dat ze nog lang een onderdeel uit blijft maken van het actieteam van Giro555
Ms. Nameless
Add Your Stars
Petra Stallen-Lommers, Account Director @ No Tomato over Patricia
Het is een feestje dat we samenwerken voor DELTA, de TU/e en de Hersenstichting. En dat we regelmatig sparren over ontwikkelingen in ons vakgebied. Want Patricia is een energieke, gepassioneerde, eerder ver voor de tijd dan bij de tijd Marketing Communicatie professional. Een alleskunner. Van innovaties implementeren, strategieën en/of proposities ontwikkelen, waarbij de klant centraal staat tot aan het inrichten van customer journey’s. Zonder het resultaat uit het oog te verliezen. Een waardevolle toevoeging aan ieder team ;-).
Ms. Nameless
Add Your Stars
Frans Reichardt, De klantfluisteraar over Patricia
In de loop der jaren hebben Patricia's weg en die van mij elkaar regelmatig gekruist. Hierdoor heb ik een goed beeld gekregen van haar kennis en ervaring. Patricia is een professional met veel kennis van direct & digital marketing, en een berg aan ervaring, met name in fondsenwerving. Op haar indrukwekkende klantenlijst staan de namen van gerenommeerde organisaties die hebben geprofiteerd van Patricia's expertise. Ik kan haar van harte aanbevelen!
Ms. Nameless
Add Your Stars