Meer uit je fondsenwerving halen?

Speel The FundraisingGame!

Binnen 60 minuten een unieke fondsenwervende campagne.

10+
marketingtechnieken in één unieke methode
100+
Inspiratiekaarten

1000+

combinaties, invalshoeken en ideeën 

Doorbreek je denkpatronen

Fondsenwerving is voor 50% rationeel en 50% creatief denken. Dagelijks sturen we aan KPI's, cijfers en processen: de rationele kant. Het is dan moeilijk om te switchen naar het creatieve denkproces.

The FundraisingGame biedt je die tools om in een mum van tijd in het creatieve proces te komen.

Bedenk unieke proposities

Als je doet wat je altijd deed krijg je wat je altijd kreeg... en waarschijnlijk met net iets minder resultaat.

De inspiratiekaarten bieden je ontelbare invalshoeken zodat je nieuwe proposities kan vormgeven waarmee je jouw klanten kan verrassen.

Kom los en denk
out of the Box

Zit je ook regelmatig vast in de dagelijkse gang van zaken en stel je steeds het opzetten en bedenken van je nieuwe campagne uit. Dat is niet meer nodig.

Met The FundraisingGame kom je snel in het creatieve proces en zet je binnen 60 minuten de eerste contouren van je propositie neer. Je slaat geen stap over en er is volop de ruimte om out of the box te denken.

Laat je supporter zich koning(in) voelen

Jouw supporter, of dit nu donateurs, partners of vrijwilligers zijn, hebben een specifiek probleem, behoefte of perceptie waar jij invulling aan kan geven. Door de opzet van The FundraisingGame zet je deze centraal in je propositie en bied je oplossingen voor jouw supporters.

Stimuleer intern het teamgevoel

Spelletjes spelen stimuleert samenwerken en zorgt voor meer teamgevoel en -binding. The FundraisingGame is bij uitstek geschikt voor samenwerken op de werkvloer en een leuke manier om een nieuw team te laten bloeien.

Meer marketing in 1 methode

The FundraisingGame is vanuit de praktijk ontstaan en een samensmelting van verschillende marketingtechnieken. In plaats van deze technieken los van elkaar in te zetten worden ze in The Game gebundeld wat een versterkend effect heeft

The FundraisingGame is praktisch, creatief,  makkelijk, snel, innovatief en inspirerend.

The FundraisingGame op een rijtje

  • vanuit 20 jaar fondsenwervende ervaring ontwikkeld
  • bevat praktische checklists op call-to-action en mindset van je klant 
  • binnen 60 minuten heb je al een nieuwe propositie of campagne bedacht
  • makkelijk toepasbaar in de dagelijkse praktijk
  • door de inspiratiekaarten toegang tot honderd en één verschillende ideeën

Nieuwsgierig naar de methode?

Wil je meer weten over The FundraisingGame en eerst een beetje snuffelen voordat je gaat investeren. Dat kan. Elke maand organiseren wij digitale minisessies. Meld je nu aan voor één van onze minisessies.
vanaf € 500,-

Workshop The FundraisingGame

Wil je het zelf ervaren wat The FundraisingGame voor jou  kan betekenen?

Meld je dan aan voor één van onze workshops. Dit kan zowel indivueel als met je hele team. 

Eerst spelen met alleen de inspiratiekaarten?

Dat kan ook!